As the heavens open up and the rain pours down Lucía weeps in silence. Ana Guevara and Leticia Jorge's humorous coming-of-age debut Tanta Agua is a moving snapshot of the different members of a family: but although they may all be different ages, the way in which they expericence despair is nonetheless very similar.