For centuries, Bordeaux has commanded a mythical status in the world of fine wine as a leitmotif of wealth, power and influence. But its prosperity has always been linked to the capricious nature of weather and the shifting fortunes of global economies. Now, change is coming to Bordeaux. Traditional customers from the US, Europe and the UK are falling away as China's new rich push prices to stratospheric levels. The demand is unprecedented but the product is finite, and this new client wants it all. Will the China market be the bubble that never bursts or the biggest threat yet to Bordeaux's centuries old reputation?