Sebastián Lelio’s third feature film is a tragicomedy of fragile hopes and painful truths, a portrait of a powerful woman who manages to assert her own strength and independence in spite of a maelstrom of conflicting feelings. The story unfolds against the backdrop of current political developments in Chile, incorporating the murky waters of forty years of Chilean history.