Liam knows everything about the positive energy of gemstones and minerals. At night, dressed as a masked avenger, he wanders the streets seeking to do good deeds in secret. He makes anonymous contact with an unhappy lonely woman and gifts her an amber gem which will lift the curse of her misfortune. Unfortunately, the gem has come from his mother’s jewellery box. She soon discovers it is missing and now she's the one who could do with a knight in shining armour.