Each Cosmococa installation, consisting of a slide show and sound track, was conceived for individually designed environments with hammocks, seats and mattresses, or even, on one occasion, a swimming pool. CC4 Nocagions consists of a swimming pool situation with two projections which show a sequence of drawings made with cocaine powder on the cover of John Cage's book Notations. The viewer is invited to get into the pool and watch the projections from the water.