With its sound sense of style and socially critical approach, the film illustrates the contrasts between the city, the countryside new living conditions in Moscow. Three great and talented actors, Anna Sten, Ivan Koval-Samborsky and Vladmir Fogel form the triangular relationship. Although the film was, in fact, commissioned to promote the state lottery, it made the studio rich and Barnet – the natural talent who directed the film – famous. His invention of “lyric” comedy made the film a great success among audiences in Germany, too.