A beautiful flamenco dancer, a toreador and a bull. The bull does not want to die and chases the toreador through the town and into the countryside until he escapes up a tree. But how on earth will the toreador ever get down again with the beast eyeing him from below? Thank goodness for mobile phones – and a rescue crew from Latvia. An amusing animated film about the dangers of bullfighting and the power of women.