The action takes place in the locations of my childhood, to which I always return in my dreams.
At school we are exposed to the overwhelming mediocrity of fascism and its ridiculous ceremonies.
I know I must not reveal my true identity to the other kids. I’ve been told that my family’s safety depends on my silence.
I desperately try to look like all the others but now my mother feels sad and despises me.
The festival director helps the actress to reach her Star Portrait in the Berlinale Palast.