Murnau’s film, shot in the South Pacific, is about the love between Matahi and Reri that is sacrificed to religion and tradition.
The film premiered in New York 80 years ago, just days after the director died in a car crash. F.W. Murnau’s TABU is shown in a special screening to celebrate the presentation of the outtakes.