But then things begin to get complicated; misunderstandings arise that lead to arguments. All at once the two girlfriends’ relationship is pervaded by jealousy and power and this turns into a struggle for supremacy. And this in spite of their riding instructor’s recent reminder: “It’s not always about strength and control. It’s about creating your own presence.”
Emma’s little sister might only be seven, but she couldn’t agree more with this piece of advice from the riding instructor. She wants nothing more than to own a new bikini, preferably with a leopard-skin pattern, so that she can impress her cousin Sebastian, with whom she has fallen in love.