A triptych from Macedonia. In part one, two nine-year-old girls addicted to mobile phones go to the police claiming they have seen an exhibitionist. Part two focuses on young documentary filmmakers making a film about the last two survivors in a remote village – a brother and sister who have not spoken to each other in 16 years. Part three tells the story of the evil next door: several elderly cleaners – all mothers – have been raped and murdered. A reporter writes about the crimes and is then arrested.