Not only is Mari a serious football player and second best in the class when it comes to maths – she’s also very cute. Before long, Jo realises that Mari is the girl of his dreams. But he will have to take some risks if he wants to impress a girl like Mari. All at once, things begin to go awry and it’s not long before Jo is in such hot water that he fears he may never see his fourteenth birthday. Jo’s last hope is the football card that the boys have been pursuing all summer long. The Liverpool goalie card could just save his life – if such a card exists.