Things aren’t going well for Esteban. His record shop on the outskirts of San Telmo has gone bust. Esteban has had enough. On the bicentennial of Argentina’s independence he decides to call it day and put an end to the shop – and his marriage to Elisabeth. He wants his freedom – for Esteban has fallen in love again … A film about freedom, about Argentina and the question of whether there is such a thing as true independence.