Juxtaposed to the hustle and bustle of city life on the diminutive Caribbean island of Dominica, Jerry Maka West works his garden in the island's lush interior, his Zion, growing and preparing his food just as his grandparents once taught him. Jerry is Nom Tèw, Man of the Soil.