A girl surrounded by divers and swimmers feels ashamed of her fear of jumping into the water. But she can escape her fears if she holds her breath for long enough and surrenders to her imagination. In doing so she encounters two wonderfully weightless, drifting creatures. Can the girl manage to enter their magical world?