Yella has decided to leave her small town in eastern Germany for a promising job and a new life on the other side of the Elbe, leaving behind a failed marriage and broken dreams. In Hannover, Yella meets Philipp, a young executive at an equity firm, who gives her a job as his assistant.
But strange voices and sounds are plaguing Yella – truths from her past coming back to haunt her. She begins to worry that her new life could be too good to be true. She’s determined to keep her eyes open – because those who sleep could well experience a rude awakening.