The life, murders and robberies of Italy’s most famous and cruellest bandit: His career as Sicily’s terrorist incarnate and government nightmare started in 1943 when he murdered one of the Carabinieri. After founding a gang, he enjoyed questionable popularity as the “King of Montelepre“. On July 5th, 1950 he died at the hand of a cousin.