Pablo and Tina are brothers. Their parents separated while the two boys were still young. Tina's real name is Tino, but when he moved in with his father, he started to have a sexual relationship with him, changed his sex and became his father's lover. A few years later her father leaves her and Tina no longer feels attracted to men... from now on she hates them.
Pablo becomes acquainted with Antonio, a boy from southern Andalusia who is completely different from Juan. Within a matter of hours Antonio is passionately in love with Pablo. […] Antonio also goes off on holiday. When he says farewell to Pablo, he asks him to use a girl's name when he writes to avoid arousing his parents' suspicion.
At this time, Pablo is completely engrossed in writing his latest script. The main female character is greatly inspired by his sister. So when Pablo writes to Antonio, he uses his sister's name: Laura P.