Matabeleland, Zimbabwe, 1980s: Elizabeth, a young and talented storyteller arrives at a guerilla camp desperate for help: her life and the lives of the other villagers are in danger.
But reality is not so far behind and to save her village, Elizabeth will have to confront the truth.