Combining computer animation and hand drawings, this film explores the fears and loneliness faced by ‘latchkey children’. A small girl stands alone in the pouring rain; she falls asleep on the sofa. Even in her dreams the little girl finds herself wandering about in a labyrinth of endless doors and walls.