Then one night when he is sorting out his second-hand goods, he falls off a pile of junk and breaks his foot. Obliged to take to his sickbed, he watches his wife and children struggle to earn a living and sees with his own eyes just how much support they receive from the neighbours during this difficult time. The house begins to change and, so too, gradually, does Karim.