Kei is one such ‘sparrow’ – and a very professional one at that. He and his three partners earn a good living from digging deep into the pockets of oblivious passers-by moving along the crowded urban canyons of Hong Kong. As far as Kei’s concerned, it’s all he needs to live a carefree life. Whenever he is not going about his business he loves to ride about the city on his bicycle photographing street scenes with his Rolleiflex camera. One day the gorgeous Chun Lei comes into his sights. Kei is fascinated.