An episodic movie about four employees of a call center who are in an occupational state of permanent communication. On a personal level however they have huge problems to really encounter another person. Beside their weary attempts to find the right place in life Sascha, Adrian, Marie and Harms have to try to save "their" call center that is supposed to be closed.