Tzach is a soldier in an elite unit of the Israeli Army. He is a daredevil, who deliberately takes risks – as if there were some inner wound he needed to overcome. And then, one day, his mother dies, and the young man who grew up without a father discovers among his mother’s papers the address of the man who gave him life. All at once, the anger that has simmered inside during all those years breaks out, and Tzach decides to contact him.
Tzach makes contact, and this changes Moshe’s life completely. Suddenly, an entire existence founded on denial of the past is derailed. From this point on father and son are on a collision course – not just with their own fate; a confrontation between them also looms large. Mosche is forced to learn that he cannot escape the sins of the past, no matter how hard he tries.