Young-goon's life changes the day that Il-soon is admitted. This good-looking young man who has a penchant for wearing masks, is considered to be anti-social. He soon convinces his fellow-patients that he also possesses the uncanny ability to steal their personality traits. It is not long before a tender romance develops between him and Young-goon. However, the young girl's condition is steadily deteriorating. She is administered electro-shock therapy. Feeling as though her batteries have been fully charged, she imagines that she is able to shoot down staff members at the clinic with bullets fired from her fingers, disgorging empty bullet shells from her mouth.
In reality, Young-goon's physical condition is extremely worrying. With the aid of some of the other patients, a desperate Il-soon tries to put her back on her feet again.