Veronica, 32, lives one floor below. Veronica is a man – a trans­sexual who lives with his dog, Miss Daisy. Unable to work on account of a nervous condition, he has been obliged to take early retirement. When­ever he isn’t busy receiving a visit from a gentlemen friend in order to supplement his pension, he is the devoted follower of an American television soap. Veronica has applied for a sex change and is just waiting for the go-ahead.