A fresh, melancholy variation on the boy-meets-girl theme. The boy makes his living with refuse. The girl sees herself as human garbage. Together, they set out to pick over their respective dumps. Eron Sheean: “I wanted to tell a story about human truths, isolation, vulnerability and the desire to be accepted.”