A girl washes the corpses on a battlefield strewn with dead bodies. She is captured by an older boy who, in return for a few morsels of food, wants to make her his slave. The girl pretends to accept his proposition but then escapes at the next opportunity. Whilst on the run she encounters a beautiful sorceress who asks her: “Would you like to become a princess with all men at your feet?” But then she adds, “But you must pay a high price. For you will never find true happiness in love.” Undaunted, the girl decides to take up the sorceress’ offer.