One night when Pere-Lluc is on his way home in a drunken stupor, he bangs his head against an aluminium ladder that has been erected on the street by a young girl hanging up banners on the lanterns. Pere-Lluc falls to the ground, dazed. As he comes round, one thing is crystal clear: the young woman, whose name is Sandra, is absolutely mesmerising! During the course of the next few days he falls hopelessly in love with her. How she tortures him! All we idiots have left in life, explains Pere-Lluc, is faith, hope and charity. And a little bit of love because its free.