It’s Christmas Eve and Rory walks across the property that divides his parents’ houses. Behind his back, his divorced parents are rowing, as ever. On Christmas Day Rory plays football with his father and his mother comes over to their place. For a moment, it’s just like old times. But, as soon as the Christmas holidays are over, they start arguing again.