Today is a big day for 12-year-old Adipas, for today he is going to see his idol on television! But then, tragically, a short circuit suddenly puts an end to his plans. The only people who still have electricity are his grandparents, in their café. However, before he manages to get there, Adipas succeeds in turning the entire village upside down.