Every year, the wife makes the journey to Berlin, desperately searching for her daughter who was abducted in 1989 at the age of three. She was never found.
The wife meets a young vagabond named Nina. A drifter who doesnt seem to have a home of her own, Nina roams about the city with Toni, taking the world as it comes, stealing whatever she can, here and there. The wife is convinced that Nina is her lost daughter.