A crowded subway station full of ordinary passengers waiting for the train. And a dog. The dog is engrossed in a game of patience and doesnt wish to be disturbed. All of a sudden, a long cuboid pushes its way through the tiled station wall shoving the dog and his mistress onto the tracks! An underground train speeds into the station, blood spurts up.