From this moment on, Yeo-Jin meets and sleeps with all of Jae-Young’s clients. She doesn’t want to earn a living, on the contrary, she returns their money. One day, Yeo-Jin’s father discovers his daughter’s secret existence. Furious, he starts to beat up her clients. But then comes the moment when he punches too hard . . .