It is summertime in the land of rabbits. A wolf cub named Loulou is all alone in the world. How will he survive if there’s nobody to tell him what to eat and how to find the right sort of food? Fortunately, Loulou learns all he needs to know from the rabbits, who adopt him. It’s no wonder that he’s the only wolf ever to get on so well with his long-eared friends; he’s certainly the only wolf whose favourite dish is mousse au chocolat!