A group of aliens are discussing their imminent invasion of planet Earth. The aliens are divided on the subject of whether their intervention is still worth it or if it isnt already too late to help the planet. Made for Greenpeace UK, this film is designed to encourage non-government organisations, or NGOs, to keep up the good work, but also to provide an incentive for a more environmentally friendly approach to life in general.