It is indeed an exceptionally warm day in the Belgian capital as a travel agency’s delivery van makes its way up the slip road onto the motorway. The four people sitting in the car include 39-year-old Miguel, whose job is to deliver travel documents. Miguel is the father of seven-year-old Laura. Also in the van are thirty-year-old Sonia from the Ukraine, who has come to Belgium illegally hoping to find her missing husband, and 57-year-old Abuelita, who is Miguel’s mother and Laura’s grandmother. She’s just dying to know how Sonia’s quest will turn out . . .
Miguel is in the process of delivering travel documents to a very important client. But how on earth can he get on with the job in hand when he has to contend with his pushy mother and his inquisitive daughter, as well as cope with this foreign woman who obviously needs to be helped in some way?