In this moving debut filmed with non-professional actors, Meritxell Colell Aparicio manages to tell a story of fundamental emotions with little more than few simple gestures. Mónica, who likes to cocoon herself in layers of wool jumpers to stave off the cold, finds increasing warmth in spending time with her mother, sister, and niece, playing cards or going for walks together in the rugged, stormy landscape, whose sheer expanse opens out her inner confinement.