Ten Mornings Ten Evenings and One Horizon shows ten bridges on Yahagi River, which runs near where I grew up in Okazaki, Aichi Prefecture, Japan. I shot each bridge twice, first in the morning and again in the evening of the day. I exposed only one sixth of the frame at a time and exposed the entire film six times to have a full-size image, from the left side of the frame to the right side. The morning shots show the left side dark, as it was darker when I did the first exposure than when I was exposing the last part, and the evening shots show vice versa. Yahagi River has about 70 bridges. The bridge in the first shot is the closest to the source of the river, which is in Hiraya Village, Nagano Prefecture, and the last bridge is the last one before the river merges into the ocean.