A floating. A dream. A poem. The camera flies above a vast landscape up close, over the mountains, into the city. “I saw a dream”, he says. “What did you see?” she asks. “It was about the girls. They were sick!” She wants to know what was wrong with them. They carried houses on their backs, he replies, In this city, where children bear houses on their backs, the sun’s radiance is diminished. What kind of strange city is that, the young woman asks. Athens, he says.