A good-hearted racehorse wins one race after another, making his jockey a champ. But the only lush green meadows he knows are the images on the flat screen monitor in his horse box. Then something goes wrong and nothing seems to work any more. Left in the lurch by his owner, the horse finds himself having to stand on his own four legs. But his longing for nature gives him untold strength. A humorous animation about the love of fresh grass.