A boyish prank on a dismal school playground goes horribly awry and a schoolgirl is baldy injured. Only one of the boys involved tries to help her. But his attempt to take responsibility for his actions gets lost in the self-centred hubbub generated by the mothers and teachers. Shot in one continuous take, the film explores the meaning of truth and reality – not just in terms of content but also on a formal level.