My name is Ica. I am 10 years old. My shoes are red. I like red, violet and blue. Out of coloured paper I make animals and flowers and stuff. My father brings me glue to stick the coloured papers together. He works all day long. He cooks me pasta with tomatoes. He never lets me go into the forest. The forest is big and I am small. Every night I see a princess. Her dress is white and beautiful. She goes into the forest. Last night I followed her.