By Night is the story of Martin (Mehdi Nebbou) and Camille (Lucie Zelger) who live their deep love in a world where day never ends. One day Martin discovers that Camille has a life in another reality, a life where a child is desperately waiting for her to awake again after a terrible accident. Martin decides to make the biggest sacrifice to bring Camille back to her lost life: In a world of eternal day, he will have to find a way to create night so that Camille can wake up and return to her son.