This is the first time that Caleb, a young Maori, has ever been to a Marea, a Maori public gathering place and ritual site. His mother, Sarah, has never explained much about his ancestors’ culture and he senses that his initial fears are more than justified. But it seems as though supernatural powers are at work because the boy appears to have very special talents.