A lot can happen on the long road to the weekly market in an Ethiopian village. A father and his son follow all the good advice given to them ...Based on an old folk tale, this film is a parable about contemporary life in Ethiopia. Director Daniel Taye Workou: "The people our heroes meet along the way represent all kinds of traditional ways of thinking, providing us with some surprising takes on life."