Three little sparrows in a sunny clearing in the woods are disturbed by a loud, droning noise produced by a bird that cant fly, but is kept aloft by a propeller. The three sparrows cleverly manoeuvre their alleged aggressor into the fork of tree where the flying machine gets caught. And so thelittle flock of birds comes face to face with this individualist.