When you turn fourteen and nobody pays any attention to the fact, thats pretty sad in itself. This is exactly what happens to George, whose mother doesnt show up on her birthday of all days. Left to her own devices and without any money, it is Tama, the six-year-old boy next door of all people, who tries to cheer her up. He just wont give up. Touched by his perseverance, George allows her admirers warm-heartedness to infect her. After all, its the little things that count.