Ten-year-old Stefan has not seen his father in years. The only thing he knows about him is that he travels the world as a boxing champ. One day, his father comes to stay at a hotel nearby. However, at the hotel reception Stefan learns that his father is working in the hotel as a chef. They must have got it wrong. But what if the new hotel chef actually turns out to be his father after all?