Its always been Kåres great unfulfilled dream to play for Manchester United just once in his life. But right now hes working at the local shipyard. He lives with his childhood sweetheart, Anna, and spends his time off training with the local football team. The couple have no children, no dog, no cat not even a goldfish or a hamster. Their relationship is founded on their shared interest in football and their passion for Manchester United. They even intend holding their wedding ceremony at Old Trafford, Uniteds legendary stadium at least thats what Kåre would like to do.Just as Anna is beginning to tire of Kåres fantasies, Stian arrives on the scene. Kåres onetime rival from his schooldays has been brought in to find a way of saving the failing shipyard, which is on the brink of financial ruin. Not only does Stians presence spell trouble for the shipyard, it also throws Kåre and Annas relationship into turmoil, because Stian has always shown more than a passing interest in Anna. The first thing Stian does is to fire a large number of the shipyards workers. Naturally, Kåre is on the list of those given the chop. . .